ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΑΝΤΗΣ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ

Η ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΔΑΝΤΗ ΑΠΟ ΤΟ 1990 ΩΣ ΤΟ 2013 ΜΕ COVERS KAI ENΣΩΜΑΤΩΜΕΝΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΣΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ, ΦΤΙΑΓΜΕΝΗ ΑΠΟ ΜΕΝΑ

picture
"ΔΑΚΤΥΛΙΚΑ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ" (1990)
1. Δαχτυλικά αποτυπώματα
2. Σκελετούλα
3. Έλα μέσα
4. Σκάσε
5. Δεν πάει άλλο
6. Νευράκια
7. Έλα με τρόπο
8. Φοβιτσιάρα μου
9. Τα όμορφα κορίτσια
10. Στην προηγούμενη ζωή
11. Τι ζητάς
12. Ποιος είμαι εγώ
13. Belly dance (Normal mix)


Mp3, Bitrate 192kbps
Covers: Front & back
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Σε όλα τα τραγούδια

*Download here*


picture
"ΑΜΑΝ" (1991)
1. Αμάν
2. Το γρηγορότερο
3. Εξετάσεις
4. Που και πότε
5. Χριστούγεννα και λοιπόν
6. Πάει η αγάπη μου
7. Είπες τίποτα
8. Wonderful world
9. Πέθανες
10. Γίνεται μόνο του


Mp3, Bitrate 128kbps
Covers: Front & back
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Σε όλα τα τραγούδια

*Download here*


picture
"ΑΛΑ" (1993)
1. Είπα να αλλάξω
2. Άλα (Με τη Λίτσα Γιαγκούση)
3. Οι ωραίοι έχουν χρέη
4. Φοβάμαι τα τραγούδια
5. You never said goodbye
6. Κάψε κάψε
7. Άπιστη
8. Κέρνα φαρμάκι (Λίτσα Γιαγκούση)
9. Δικαίωμά σου
10. Σόδομα


Mp3, Bitrate 128kbps
Covers: Front & back
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Στα πιο δημοφιλή τραγούδια

*Download here*


picture
"4" (1994)
1. Κάποιος σ' αγαπάει       
2. Ψάξε με (Όταν δεν θα σ’ αγαπάω)
3. Το παιχνίδι παίζεται
4. Εσύ θα χάσεις
5. Συγνώμη παιδιά
6. Έχεις απόλυτο δίκιο
7. Μωρό μου εσύ
8. Come together
9. Ποιός κοροϊδεύει ποιόν
10. Έλενα


Mp3, Bitrate 256kbps
Covers: Front & back
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Σε όλα τα τραγούδια

*Download here*


picture
"ΤΑΜΑ" (1995)
1. Τρελλό κι αγαπησιάρικο
2. Αν (Με την Κατερίνα Τοπάζη)
3. Να 'χα πέτρινη καρδιά
4. Άλλον έχεις αγκαλιά
5. Σημασία
6. Το 69 με κάποιο φίλο
7. Μόνιμα
8. Φεράρι (Μπιμπιπ)
9. Eleanor rigby
10. Βασιλικός
11. Τίποτα


Mp3, Bitrate 192kbps
Covers: Front & back
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Σε όλα τα τραγούδια

*Download here*


picture
"ΦΩΝΗ ΒΟΩΝΤΟΣ" (1996)
1. Πρόλογος (Απαγγελία:Σάββας Αξιώτης)
2. Μάγια
3. Μαλάμω
4. Ιτιά ιτιά
5. Καραγκούνα
6. Θα σπάσω κούπες
7. Καναρίνι μου γλυκό
8. Γιάννη μου το μαντήλι σου
9. Φιλεντέμ
10. Αμαρτωλά τα μάτια σου
11. Δεν ξαναπερνώ
12. Μ' έκαψες που να καείς
13. Ντόκτορ
14. Μου παρήγγειλε το αηδόνι
15. Στην κεντημένη σου ποδιά
16. Ένας αητός καθότανε
17. Στο πάνω μάνα το χωριό
18. Βασιλικός
19. Βάβω
20. Γιατί Έλληνας είμαι


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Όχι

*Download here*


picture
"ΤΑ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ" (1997)
1. Τα γιουσουφάκια
2. Πάει καιρός
3. Σταματήστε να κατέβω
4. Τα ζεμπέκικά σου μάτια
5. Μπορώ
6. Όσο υπάρχεις
7. Αμαρτία και μαγκιά μου
8. Ένα σκληρό ζεμπέκικο
9. Δεν πεθαίνουν οι αγάπες
10. Ποιός είναι αυτός (μπραφ)
11. Δε την μπορώ τη μοναξιά
12. Και είμαι ακόμα εδώ
13. Μόνος μου (φωνητικό φινάλε)


Mp3, Bitrate 128kbps
Covers: Front & back
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Στα πιο δημοφιλή τραγούδια

*Download here*


picture
"ΤΟΥΡΝΑΣ+ΔΑΝΤΗΣ LIVE" (1998)
 CD 1
1. Κρυφό σχολειό (με τον Κώστα Τουρνά)
2. Ακαπέλα (Κώστας Τουρνάς)
3. Μιας νύχτας έρωτας (Κώστας Τουρνάς)
4. Σταματήστε να κατέβω
5. Του έρωτα
6. Δεν ξαναπερνώ
7. Βασιλικός - Καραγκούνα
8. Πάει καιρός
9. Δε λέει (Κώστας Τουρνάς)
10. Απέραντα χωράφια (Κώστας Τουρνάς)
11. Ανοίγει ο ουρανός (Κώστας Τουρνάς)
12. Η φλέβα (Κώστας Τουρνάς)
13. Πάλι σ' εκείνη (Κώστας Τουρνάς)
14. Λεν' (Κώστας Τουρνάς)
15. Κυρίες και κύριοι (Κώστας Τουρνάς)
16. Καθρέφτης (με τον Ποίμη Πέτρου)
17. Ψάξε με
18. Τα ζεϊμπέκικα σου μάτια

CD 2
1. Κάποιος σ’ αγαπάει
2. Θα σπάσω κούπες
3. Φοβάμαι τα τραγούδια
4. Γουϊλυ
5. Αμάν
6. Rap (the message/Run on/another one bites the dust)
7. Άναψε φωτιά (Κώστας Τουρνάς)
8. Κάτω από την Ακρόπολη (Κώστας Τουρνάς)
9. O Αχιλλέας
10. Μόνοι μας γεννιόμαστε
11. Δεν μετανιώνω/Μην της το πεις/Η μηχανή του χρόνου
12. Στιγμές/Όπου φυσάει ο άνεμος
13. Autobianchi/Why did you do it/Freedom/Living just.
14. Άνθρωπε αγάπα
15. Ήλιε μου/Πάει η αγάπη μου
16. Κρυφό σχολείο 


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front
Ενσωματωμένοι Στίχοι:Όχι

*Download here CD1*
*Download here CD2*


picture
"ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ ΠΑΛΤΟ" (1999)
1. Κομμάτια
2. Τη ζωή μου καίω
3. Το παλιό μου παλτό
4. Λιάδα
5. Ζω
6. Χρυσό κλουβί
7. Καμιά φορά
8. Καίγεται του κόσμου ο ουρανός
9. Αρχηγός
10. Εγώ κι ο χρόνος
11. Τα τραπουλόχαρτα
12. Η αλήθεια μένει


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Σε όλα τα τραγούδια

*Download here*


picture
"ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ" (2001)
1. Το δωμάτιο
2. Βάλε και ξαναβάλε
3. Το όχημα του Δήμου
4. Δωσ’ μου φωτιά
5. Χειμώνας είναι (Με τον Νότη Σφακιανάκη)
6. 1002 σημάδια
7. Πεταλούδα στο φως
8. Μόνο εσύ
9. Λευκή χαρτοπετσέτα
10. Μια γραμμή
11. Υπάρχουν στιγμές
12. Σαν θεά θνητή
13. (Μου ζητάς) Πνοή θεϊκή
14. Σαράβαλο (μέρος Α)
15. I wanna give you my heart
16. Nobody but you
17. Here Ι go again
18. Stay young
19. A new reality
20. Nobody but you (positive energy mix)
10. Oh my …!


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Στα πιο δημοφιλή τραγούδια

*Download here*


picture
"ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΚΟΜΑ" (2003)
1. Χωρίς εσένα
2. Όχι
3. Ζωή σε καλωσορίζω
4. Άσε με
5. Δύσκολα τα πράγματα
6. Αύριο
7. Τι θα έκανα
8. Να 'σαι πάντα καλά
9. Αυτή τη φορά δεν γλιτώνω
10. Τι θα γίνει με εμάς
11. Ένα τραγούδι ακόμα


Mp3, Bitrate 192kbps
Covers: Front & back
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Σε όλα τα τραγούδια

*Download here*


picture
"MAYA MAYA" (2004)
1. Φωτιά θαλασσί
2. Μια απ' τα ίδια
3. Maya maya
4. Δε φταίω που σ' αγάπησα
5. Μωρό μου
6. Περασμένα ξεχασμένα
7. Έχω μια πληροφορία … what?
8. Απόψε μέθυσα για σένα
9. Σ'αγαπώ μα φοβάμαι
10. Αμόρε
11. Δικό σου πρόβλημα
12. Μηχανή του χρόνου
13. Μόνος δεν θέλω
14. Maya maya (Agia Napa Ethno Club Mix)
15. Maya maya (Valentino’s hard rock mix)


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Σε όλα τα τραγούδια

*Download here*


picture
"ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ" (2005)
1. Προδοσία
2. Κατά βάθος
3. Ήλιε ποτέ μη ξαναβγείς
4. 7 ζωές
5. Χρόνια σου πολλά
6. Beautiful...
7. Λυπάμαι για λογαριασμό σου
8. Έκλειψη σελήνης
9. Καινούργια φωτιά
10. Αγάπησέ με
11. Θέλω να σε βλέπω
12. Όλα σούπερ (Στρογγυλή Θεά)


Mp3, Bitrate 192kbps
Covers: Front & back
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Σε όλα τα τραγούδια

*Download here*


picture
"ΜΗΝ ΠΕΙΣ ΠΟΤΕ" (2006)
1. Μην πεις ποτέ
2. Δεν ανήκεις εκεί
3. Χάρισμά σου
4. Απών
5. Εσύ δεν ξέρεις ν’ αγαπάς
6. Σταγόνες
7. Ένα λεπτό
8. Αόρατα σύνορα
9. Για σένανε μπορώ
10. Απαίτηση
11. Έλα στη δική μου θέση
12. Παραμύθια
13. Ραντεβού στα όνειρά σου
14. Για σένανε μπορώ (Elias P. Remix)

15. Η γιορτή μου

Mp3, Bitrate 192kbps
Covers: Front & back
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Σε όλα τα τραγούδια

*Download here*


picture
"NO MADONNA" (2007)
1. No Madonna
2. Bleeding
3. No Madonna (Master Tempo Mix)


Mp3, Bitrate 192kbps
Covers: Front & back
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Σε όλα τα τραγούδια

*Download here*


picture
"ROCK+LIVE" (2007)
 CD1
1. Somebody told me
2. Ruby
3. Instabile
4. Un film di fantasia
5. Βυθός
6. Fly away
7. Dani California
8. Κομμάτια (με τον Κώστα Μαρτάκη)
9. Desire
10. No Madonna
11. Μην της το πεις (με τον Κώστα Τουρνά)
12. Για το καλό μου

 CD2
1. Το τελευταίο ποτηράκι (με την Πέγκυ Ζήνα)
2. Heaven
3. Psycho killer
4. Summertime blues
5. It's a man's man's world
6. Superstition

7. Black Betty
8. Hoochie Coochie man
9. Are you gonna go my way (με την Τάμτα)
10. Boulevard of broken dreams
11. Alcoholic
12. Bleeding 


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front
Ενσωματωμένοι Στίχοι:Όχι


*Download here CD1*
*Download here CD2*


picture
"ΕΚΤΟΣ ΤΡΟΧΙΑΣ" (2008)
1. Εκτός τροχιάς
2. Ζω και επιμένω (όνειρα)
3. Είμαι εγώ παιδί
4. Μόνος μου γυρίζω...
5. Δεν αξίζει
6. Κάθε βράδυ στις 8
7. Κάνε τη διαφορά
8. Χιόνι
9. Υποχωρώ
10. Τόση αγάπη (feat Ζημιαα)

11. Ο άγγελος μου, ο διάβολος μου

Mp3, Bitrate 192kbps
Covers: Front
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Σε όλα τα τραγούδια

*Download here*


picture
"ΣΚΟΤΩΝΩ" (2010)
1. Θέατρο
2. Στην τρέλα του Σαββάτου (εδώ μωρό μου, εδώ)
3. Σκοτώνω
4. Πάμε για ρεφρέν
5. Πόρτα στο πάτωμα (με την Μαριάννα Γερασιμίδου)
6. Όμορφος κόσμος
7. Ρώτησα για σένα (με την Ζωή Τηγανούρια)
8. Θα γυρίσει ο τροχός
9. Με νίκησε η ανάγκη μου


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Σε όλα τα τραγούδια

*Download here*


picture
"ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ" (2011)
1. Παντός καιρού
2. Τα δικά μας τραγούδια
3. Με πήρε η νύχτα αγκαλιά
4. Τ’ αυτοκίνητα (με τον Δημήτρη Μητροπάνο)
5. Γράμμα στον Μηνά
6. Ελλάς πατρώνα (με τον Πασχάλη Τερζή)
7. Αυτοί που φεύγουν μόνοι
8. Με πήρε η νύχτα αγκαλιά (demo)


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Σε όλα τα τραγούδια

*Download here*


picture
"BONUS TRACKS"
01. Μοναξιά μου για πες
02. 24000 Baci
03. Για την Ελλάδα ονειρεύομαι
04. Το φλυτζάνι το μωβ

05. Είναι ο χωρισμός μια νύχτα
06. Ήλιε της καρδιάς μου ρότα
07. Απόψε όλα θα στα πω
08. Εξομολόγηση
09. Εσύ γυμνή
10. Ουρανός
11. Oceano d' amore

12. Μοναξιά μου για πες (FunkyFly remix)
13. Beautiful (DJ Pantelis remix)
14. Ο μικρός τυμπανιστής

Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front (Unofficial)
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Στα πιο δημοφιλή τραγούδια

*Download here*


picture
"ΝΤΟΥΕΤΑ"
01. Push Ups (Με την Πωλίνα)
02. Αναπάντητες κλήσεις (Με την Έλενα Παπαρίζου)
03. Spaciba baby (Με την Καίτη Γαρμπή)
04. Α, ρε μοναξιά (Με το Βασίλη Καρρά)
05. Λένε για μένα (Με τους Master Tempo)
06. Λεν (Με τον Κώστα Τουρνά)
07. Θα σε γελάσω (Με την Καίτη Γκρέυ)
08. Ένα παλιό τραγούδι blues (Με τον Νίκο Αλιάγα)
09. Μοιρασιά (Με το Γιώργο Σαμπάνη)
10. Στην αγάπη να τα δίνεις όλα (Με τον Γιώργο Παπαδόπουλο)
11. Είμαι ΟΚ (Με τον Χρήστο Πάζη)

12. Το πρώτο μας φιλί (Με τη Γιάννα Τερζή)
13. No Problem (Με τους Φίλους για πάντα)
14. Πρώτη φορά (Με τους Stavento)
15. Σαν τα καράβια (Με το Στέλιο Ρόκκο)
16. Χειμωνιάτικα μπαρ (Με τους Εκείνος & Εκείνος)
17. Παράξενη αγάπη (Με τους Klein Mein)
18. Το παλιό μου παλτό (Winter version) (Με τον Λάκη Παπαδόπουλο)
19. Δεν έχει σίδερα η καρδιά σου (Με την Ευρυδίκη) (Live)

Mp3, Bitrate 320-128kbps
Covers: Front (Unofficial)
Ενσωματωμένοι Στίχοι: Σε όλα τα τραγούδια

*Download here*





_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
tags: Χρήστος Δάντης χρηστος δαντης χριστος xristos dantis xrhstos danths christos diskografia discography mp3 new greece greek download torrent rapidshare hotfile easybytez deposifiles new digital single rar kapoios s' agapaei to palio mou palto monaksia mou gia pes fwtia thalasi paei kairos mia ap ta idia mpioutifoul